Bzdemir Kızlar merhaba, ailece uyuz bulaştı maalesef 10 gündür uğraşıyoruz ama düzelme yok. Uyuz geçiren var mı aranızda yardım edin 😞 kızım 1,5 yaşında oğlum 4 yaşında
cileklikahve94 Bzdemir sabah metrin losyon akşamda eczanede yaptırdığımız kükürtlü karışım sürerek atlattık biz tabi tedavi süresince her şeyi 60derecede yıkadık yikanamayacak olanları poşetleyip ağzını sıkıca bağlayıp 1 hafta kapalı tuttuk öyle geçti şükür 😕
witcher Bzdemir Allah yardımcın olsun biz ilk evlendiğmizde olmuştuk. eşim asker toplu yerde kalmıştı bi kaç ay neyse cok zor atlattık valla cocukta yoktu ona rağmen sinirlerm alt üst olmuştu. 1 yıl felan sürmüştü. Herseyi yıka ütüle yıka ütüle hayattan bezmiştim en son o doktorun verdiği losyonu 3 gün arayla yaptık kaç kere hatırlamıyorum valla ama 2 değil daha fazla. Birde üstüne eczanede karısım yaptırmıştık öyle geçti cok sükür
Yaz_duru Bzdemir biizm 3 yıl olacak hala tam geçmiş değil geçmiş olsun.Çok para döktük ama hiçbir ilaç tam olarak geçirmedi bebeğim doğmadan önce vardı 2 yaşına girdi hala geçmedi tam bitti diyoruz yine kaşıntı kabus gibi😔
Ftmat Bzdemir merhaba çok geçmiş olsun inşallahhhhh cok kısa zman icinde sizde kurtulursunuz. Bizde geçen yaz yaşadık bebeğim bı buçuk yaşındaydı eşimde geçti bende çok az vardı bebeğimle temasim sürekli olmasına rağmen sadece göğüs etrafında oldu emzirdigim için. Diğer arkadaşların yazdığı gibi her gün çarşaflar yikanmali yüksek derecede kıyafetlerde aynı şekilde bı kere giyilen kıyafet asla dolaba kaldırılmamali. Ben hergun sirke ile heryeri silerdim ve küçük bı şişeye yine sirke ve su karışımı yapıp arada yine ogluma sikardim banyoda önce sirkeli suda oturturdum banyo bitiminde yine sirkeli su döküp döküp biraz bekleyip öyle çıkarırdm çok şükür iyi şuan ama hala arada bi yerinin kasindigini görürüm geçmesi çok zor bı hastalık maalesef. Bizede başta wilkinson verildi çok berbattı bı ise yaramadı en son cildiye karışım yazdı biraz daha iyi geldi hatta özellikle yaz aylarında wilkinson kullanılmamalı demişti çok kurttugu için cildi bu sfer sedefe egzemaya neden olabilirmis.
Bzdemir cileklikahve94 ne kadar sürede geçti? Biz wilkinson kullandık 3 gün. Xabion kullandık. Ziver hap da içtik. Evi sürekli temizliyorum her gün yastık da dahil çarşaf vs hepsini yıkıyorum 90 derecede. Bi giydiğimizi bi daha giymiyoruz hemen makineye. nerde yanlış yapıyorum
Bzdemir cileklikahve94 dolaptaki tüm her şeyi yıkadın mı canım hiç kullanmasak uzun süre dolapta durunca ölmez mi ki daha yeni yıkadım her şeyi. 10 gündür poşetlerde beklettim ütüledim şimdi tekrar yumurtaları çatlamış uyuz yayılmış. Tekrar hepsini yapmaya halim kalmadı
Bzdemir witcher ay ya çok uzun sürmüş allahım ben 2 çocukla nasıl yapıcam. Her şeyi yıkayıp ütülemekten yoruldum zaten. Halıları kaldırdım kıyafetleri hemen mi yıkıyordun poşette bekletip mi yıkıyordun canım?
cileklikahve94 Bzdemir 5 gün kullanıp ara verdik 1 hafta sonra yine 5 gün daha kullandık ama ben sonra yine ara ara xiabion da kullandım oğluma bizdeki çok aşırı değildi hafif kaşınmaya başlayınca şüphelendik hemen başladık hâlâ ufak bi kaşınsak şüphe duyuyorum
witcher Bzdemir kız 5 sene oldu çok hatırlamıyorum ama sanırım 60 derecede yıkanamayacak olanları posette bekletip yıkıyordum.
cileklikahve94 Bzdemir yok kullanmadiklarimizi yıkamadım canım sadece sürekli kullandığımız ne varsa onları 60 derecede yıkadım yıkanmayacak ne varsa da poşetleyip 1 hafta havasız bıraktım ölsünler diye 😀 her gün evi sildim süpürdüm perdeler koltuklar derken baya takıntı olmuştuk geçti şükür ama bi sene surenler oluyormuş birde bi sprey gördüm instagramda Bidaha olursak onu alırız diyordum uyuzkasintispreyi di galiba sayfa adı bi bak istersen
cileklikahve94 Bzdemir doktor bize uyuz yüze bulaşmaz yüz dışında heryere sur boyun dahil demişti yüzümüze saçımıza sürmedik hiç oraya bulaşta olmadi
Fulyakrcbn Bizde bebeğim 1 aylıkken yakalandık hastanede 15 gün tedavi gördü. Biz eşimle Ziver adında bi ilaç içip kükürtlü karışımdan sürdük. Bebeğimde antibiyotik tedavisi aldı aynı zamanda majistral yani kükürtlü karışımdan kullandı. Bebekler için ayrı formülde yazılıyor eczaneden alıyorsunuz. Ve en önemlisi herşeyi 60 derecede yıkamak. Umarım kısa zamanda atlatırsınız bu sıcak yaz günlerinde çok zor
Bzdemir Fulyakrcbn biz wilkinson diye bi krem kullandık. O kadar iğrenç bi krem ki. İğrenç kokuyor ve 3 gün yıkanmamak gerekiyor. Çocuklar perişan oldu hem de cildimizi çok tahriş etti. Sonrasında yanmalar kızarıklıklar oluştu. Uyuz da geçmemiş. Duyunca yıkıldım 😞 bebeği hastanede nasıl tedavi ettiler bize öyle bi şeyden bahsetmediler hiç
Bzdemir cileklikahve94 evi uyuz ilaçlaması yaptırdık. Halıları kaldırdım yıkamaya verdim yıkandı geldi ama sermiyorum. Her şeyi 90’da yıkıyorum🤢 ve ütülüyorum. Daha dün bu sıcakta 6 koca çöp torbası dolusu kıyafet ütüledim daha ne yapayım şaşırdım 😞😞
Bzdemir cileklikahve94 bize de yüze bulaşmıyor denildi ama bulaşanlar var maalesef hatta bebekler ve çocuklarda bulaşma ihtimali yüksek 😞
cileklikahve94 Bzdemir dediğim sayfaya bak bi instagramdan uyuzkasintisi adı ben Bidaha olursak o spreylerden alırım diyorum memnuniyetleri fazlaydı
Bzdemir Yaz_duru haydaa nasıl o kadar sürüyor yaa vallahi çıldırcam artık. Yaz tatilimi rezil etti resmen. 2 çocuğum da perişan oldu ne uyuzmuş😞😞