Benim. kızım 10 buçuk aylık 7 buçuk kilo , 3. Ayından beri az kilo alan bir bebekti . herkes bana da bu bebek çok küçük minicik çok zayıf yeni doğmuş bebek gibi diyip durdu ve halâ da diyor 7. Aya kadar çok taktım kafaya sinirlerim bozuldu ağladım vs vs ama ne yaparsak yapalım almayınca almıyor bazı bebekler bünyesi böyle sadece anne sütü veriyordum ek gıda ya başladığımda alır diye düşündüm yine almadı , ve şunu anlıyorsun ki zamanını bunlara takılmakla geçirmek yerine bebeğinle kaliteli vakit geçirmek daha iyi . Bebeğimin iştahı açıldı her şeyden yiyor meyvesi sebzesi eti vs çok şükür sağlıklı bir bebek bana bu yeterli , bence siz de takmayın kilolu bebek =sağlıklı bebek demek değildir , kızım 10 buçuk aylık sadece bir kez 2. Ayında grip oldu onu da ilaç içirmeden iki günde atlattık bu güne kadar vitaminleri hariç hiç ilaç almadı ateşi çıkmadı doktora sadece kontrolleri için gidiyoruz şükür , bende minyonum hemşiremiz boyu babadan kiloyu anneden alır dedi gerçekten de kızım ayına göre uzun ama zayıf . Bence her laf söyleyeni duymazdan gelin geçin bebeğiniz sağlıklı ve mutluysa sizde mutlu olun