gokcetuba06 Kızım 11 aylık 9700 kilosu boyu 82 cm gören herkes bu çocuk neden bu kadar zayıf diyor arada iğneleyenler var annesi iyi bakmıyor musun diye kızım sadece anne sütü aldı ilk başta şimdi ek gıda dönemi fln derken artık yemek yiyor tabi ama aşırı hareketli bir çocuk asla durmuyor aslında düzenli kilo alımı var zaten hiç aldığı kilodan aşığı düşmedi az da olsa 300 400 gram alıyor aylık kimse uzun boylu maşallah demiyor sadece zayıflığını görüyor herkes artık insanların tavırları yordu beni kimseye bşy de diyemiyorum yani yapım böyle Ne yapsam kilo alır aslında herşeyi de yiyor ama akıl verin lütfen
_ipekk18 gokcetuba06 18 aylık 8.5 kilo oğlum sağlığı yerinde olsun her çocuk bir ddegik ve ayrıyetten kilo sağlık göstergesi de değil Benim Oğlum biraz istahsz ama sağlıklı 🤷♀️ eni sonu yiycek diyorum bazen takıyorum ama öyle böyle geçiyor Doktor bira düşük dedi ama yani zorla yediremem yani Bazen genetikte olabiliyor kendimde 26 yaşındaym 48 kiloyum yani
ummuhan_ak gokcetuba06 boş yere takıyorsun benimki yaşını 17 gün geçti daha yeni dokuz kilo olucak nerdeyse
Mihrimahveannesi gokcetuba06 kızzzzz bırak şu milleti aynı laflardan bende duyuyorum bebeğim 18 aylık daha 9 kg hareketli ve iştahsız ama sağlığı yerinde çok şükür He de geç
iki_prens_annesi_ gokcetuba06 11 aylık 9700 maşallah kilosu güzel 3 yaşındaki oğlum 13 buçuk kilo ne yapsam da yemiyor az yiyor sağlıklı çok şükür artık takmamaya çalışıyorum
Oanne Neyi var ki gayet normal benim oğlum bir yaş bir aylık olacak söylediğin değerlerden daha düşük boyu kilosu doktor normal dedi
gokcetuba06 Oanne bizim toplumumuzda kilolu bebek = başarılı anne bana hep böyle yansıtıyorlar annem de dahil 😞
gokcetuba06 _ipekk18 Sağlığı yerinde gelişim tablosunda ortalama normal çok şükür. İnsanlar bir şey dediğinde nasıl dayanıyor yada ne cevap veriyrsunuz
gokcetuba06 Mihrimahveannesi ay genelde ağlıyrm eşimde çok kızıyor sen stres yapıyorsun çocuk da etkileniyor bırak şu insanları ben zayıf doğurdum siz kilolusunu doğurun de diyor 😂 ama yapamıyorum tabi
gokcetuba06 ahlassss evet tabi ki o yüzden. Artı aşırı hareketli yani aşırı düz duvara tırmanıyor desem fazla olmaz sanırım az bile kalır kimseyi memnun edemiyorum
_ipekk18 gokcetuba06 çok zayıf dediklerinde yağ butonumu olsun öne öyle kiloyu sağlık sananlarda var diyorum doktor sağlıklı dedi elhamdülillah gerisi kimseyi ilgilendirmez diyip geçiyorum gülüyorum 😀
55azralinaa Bnmk bir yaşında, geçen gün sağlık ocağına götürdüm aşıya,7bucuk kilo dedi,kilosu düşük dedi 3ay buçuk ayda 100gram almış ☹️☹️
gokcetuba06 55azralinaa Off çok stresli bir durum gerçekten bilmiyorum ne yapacağız bu sıpalarla peşinden yesin diye koşmak mı acaba hata. Acıkınca yer mi diye düşünsek artık 🤦🏻♀️
55azralinaa gokcetuba06 valla bnde bilmyom üç ay daha bu şekilde olursa kilosu hastahanelik olur gelişim geriliğinden yatırırlar dedi ,napcami şaşırdım ☹️☹️☹️☹️
4bebeannesi Herşeyi yiyen saglikli bir cocugun var şükret kim ne derse desin duyma bile. Benim bi oğlum var 4yasinda bir tombiş bir tombiş çok tatli her gören birdaha bakiyor ama malesef yemek konusunda o kadar sıkıntilıyızki yedigi seyler sayılı ve faydasız makarna pilav corba ekmek bu kadar. Bu durum sağlığını da kötü etkilemeye başladı. Keşke herşeyi yiyip zayif olaydi diyorum☹😑
Aysegul_10 herseyden yiyorsa ve saglikliysa cevreyi takma benm bebegim 10 aylik 10 kilo ve nerdeyse 2.aydir kilo almiyir norml dis cikariyo diyorlar scak diyorlar tombis gozuktugunden cokta ilgilenmiyorlar.Ama ne dogru duzgun emiyo ne yiyor napcm boyle bilmiyrm 🙄
Alya-Sena gokcetuba06 bebegnzin kilosu masallah cok iyi benmki 1 yasinda 8.900 kilosu bizim toplumumuzda cocugu kilolu olunca mukemmel basarili anne ilan ediliyor. benm annemde kendi kiracsnn bebegiyle surekli karsilastiriyor ayni ayda dogdular resmini gosteriyor bak ne kadar kilolu annesi ne guzel bakiyo filan diye artik okdr skldmki bende elimden geleni yapiyorum ama bebegm ayda maks 300gr aliyor daha fazlasini alamiyor esmde zayif buyk kizmda doktor genetikde olur dedi ama ben bir turlu anlatamyrm