Utkucan yani emin degilim böyle bir şart duymuştum sanki ben bir doğum yaptım ama kaybettik bebeğimizi test yaparken sıkıntı çıkmadı. Eşinizden kan alıyorlar pozitif çıkarsa sizden de alıyorlar. Eğer ikiniz de pozitif çıkarsanız sanırım devlet destekli genetik taramalı tüp bebek şansı oluyormuş böyle bilgi verilmisti bana