hdgndmr1 Çok teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun🙏 Bizimki de 8.5 mm hatta ilk ölçümde 9 mm geldi, doktor kapanması çok zor dedi bakalım artık bir umut bekleyeceğiz. Kendi kendine kapanmasa bile çok şükür ki çaresi var diye içimi ferahlatıyorum. Peki görünen herhangi bir semptomu, rahatsızlığı var mı?