Merhaba sevgili anneler, 23 günlük bebeğim var ve doğduğunun ertesi günü kalp kulakçıklarının ortasında 8.5 mm lik bir ASD deliği bulundu doktor kendi kendine kapanması zor ama imkansız da değil dedi. Eğer 7 mm nin altında bir delik olsaymış kendi kendine kapanması daha mümkünmüş😞 Sizin bu konu hakkında bilginiz var mı, bu nasıl bir hastalıktır ve çevrenizde aynı delikten yaklaşık olarak aynı çapta olup kendi kendine kapanan var mı?