Glbsr oyle yapiyorum ama esimin ilgisine ihtiycim var onu bunalmis gordukcede uzuluyrum bazen numarami yapiyr sirf destek sagalsin diyede dusunuyrum ki yapabilir bebegimizle ilgilenmemesi bni braz uzuyr borcu olan insanalr ailesiyle ilgilenmiyrlu anlamiyrum ki normalde ikimizide cok seviyr biliyrum ama mobing uyguluyr gbi geliyo