Deletedmom93 kesinlikle verme,binbir türlü hal var hayatta,nasıl sormadan borç yaptıysa ödesin şimdide yakın çevrenize de söyleyin vermesin,mümkünse kendi ailesi ödesin,ben de karsıydım eş arasında ppara ayrımına fakat yaşadıgım tecrübeler doğruladıki bir kadının mutlaka kenarda birikmişi bir miktar olmalı ,karsı çıkan yanılır,o yüzden yaptıgınız hata olur emin olun