tatlibiranneo MeteYmen_Annesi herkese bi değişik yatmış bize sadece +2 yatmış batıdayız daha zam yatmamış
Nacafa ceriio bizim de izin vardı bu ay ama ondan yok gibi sanki Bende anlamadım vallahi😵💫 deprem tazminatında kesik var ama. Allahtan seçim parasını verdiler bize😁
Nacafa ceriio burda çok konu döndü seçim parası yatmayacak diye, bize dün yattı inşallah en kısa sürede size de yatırırlar😁 jandarma insana kafayı yedirtir diyor susuyorum🤐
Nacafa Kokoshbaby asıl size ne askerlerin maaşından kadın kendi gibi olanların durumunu sormuş. İnsanın alın teri ile kazandığı ne zamandan beri aç gözlülük oldu? Bi gidin şurdan ya ağzımı bozdurmayın
Gokturk_ Kokoshbaby sana sormuyor zaten soruyu.Aynı durumda olanlara soruyor .Alın teri ile kazanılmış paranın neresi aç gözlülük ne manyak cevaplar veriyorsunuz yahu.Sizde almayın paranızı maaşınızı zamınızı merak etmeyin aç gözlü müsünüz ?
Anr5155 Kokoshbaby senin bayram harçlığın hepimizi ilgilendiriyordu o yüzden post açtın demi insanların alın teri ne zaman aç gözlülük oldu sen önce kendine bir dön bak ben yazmayım sen anla.
Liyosunannesi MeteYmen_Annesi 4 bine yakın bi artış var sadece 17.55 e göre hesaplandığı için. 8.000 daha sonra yatacakmış. Banada az geldi baya, sabah eşim attı
ceriio Nacafa aynen burada da döndü yatirilmayacak dendi sonra yatırılacak dendi bakalım bize ne zaman yatacak 😅 ayyy sorma sorma 🥲🥲🥲
MeteYmen_Annesi Nacafa evet seçim parası da yok bizde bordrosu gördüm şok geçirdim bende sabah o yüzden sordum hemen buraya bizim gibi olan varmı diye
Belinayss Kokoshbaby bayram harçlığı kovalayan kadın mı bunu söylüyor ajshsjdjdkdj ay ne aç gözlüsünnn pesss