Nacafa kesintilere girdiğimiz için zamlı maaşlar yattı ama kesintiler de oldu bir tek seyyanen zam yatmadı diye biliyorum ben o sebeple eski maaş yattı sanırım bizim bir de izine falan gittik izin parası falan da kesildi amaaan of kafam çok karıştı 😂