Canansena merhaba
Öncelikle çok çok sevindim adınıza. Bebeğiniz uzun süre hastanelerde yattığı için birçok yaşıtı kadar normal dünyaya adapte olamamış elbette tv etkisi de vardır ama bence başlıca sebebi bu.
Kızımın yüzünde egzama çıkıyor diye ben de karın üstü yatırmadım hiç haliyle emeklemesi yürümeyi yaşıtlarından geri kaldı. Alerjisi vardı hala var gerçi. Sağlık sıkıntısı olan bebekler dünyaya diğer bebekler kadar randıman sağlayamıyor maalesef.
Güzel, sağlıklı ve mutlu günlere güzel anne