Adenmoms68 Adenmoms68 aklınıza gelebilecek herseyi denedim ama belki benim yapmadıgım sizin cok iyi bildiğiniz kızıma iyi gelecek bişey biliyorsunuzdur yazarmısınız varsa 😢
Yaren1903 Benim bebeğimde bi kaç aydır kabız. Doktor bize pediatrik kansuk fitili önerdi. Bazen 1 tane veriyorum yapmıyor ikinciyi veriyorum yapıyor zar zor. Şuan da bebeğim 8 aylık. Ek gıda da alıyor.
Adenmoms68 Yaren1903 bizim fitil de işe yaramadı doktor sırayla hepsinden verdi her gün acildeypz ama bugun baska fiitl lavman yok sizde vermeyin artık bekleyin dedi napıcaz bilmiyorum daha vermeyin ilaç diyor fazlasıyla ilaç aldınzaten yavrum😢
uykusuzuykucu Adenmoms68 Maflor kullan canım birebir etkili benm bebeğim 3 aylık bu zamana kadar 1 kere kabızlık yaşadık sadece doktorumuz tavsiye etti çevrem de kullananlar var hem gaz çıkışını sağlıyor hemde kaka ben günde 3 defa 6 şar damla veriyordum ilk verdikten 10 dakika sonra kakasını yapmıştı
Adenmoms68 uykusuzuykucu maflor kullandık ama herkese iyi gelen ilac kızıma iyi gelmedi iyi derken yani bir sonuc alamadık biogaia kullanıyorduk 2 ay önce bırakmıstık simdi doktor bidaha baslayalım dedi o biraz iyi geliyordu o zamanlar inşallah simddid iyi gelir bakalım neden böyle oldu anlamıyorum cok ilginc bir kabızlık 7 gün oldu kızım çok zorlanıyor 😔😔
Sselmaaa uykusuzuykucu kabız olarak mı normal mi yaptı peki doktor duphalac verdi 7 aylığız Şuan ama hala kabız yapıyor
Adenmoms68 Prenses__annesi koydum ama cıkaramadım işte iyi çok sukur neyseki kücücük bir parça koymustum onun üstüne ne lavmanlar fitiller verdi doktor hala az az yapıyor kabızlıga devam
Prenses__annesi Adenmoms68 evet az az yapıyor çok katı yam çıkaramıyor 7aylık Çorba falanda veriyorum iyi gelmiyor bir tarif buldum bakalım iyi gelicekmi sizede söylerim kayısı kurum bitmiş Alıyım yapıcam
uykusuzuykucu Sselmaaa Kabız olduğu zamandan beri kullanıyorum dahada hiç kabız olmadı o zamanda kakasını yaparken ilkini sert kabız kakasını olarak çıkarttı sonrası normal kaka