Balbebekim Evett romantikk çokcaa 🥰🥰 Ama eskiden şarkı yazıp söyler şiir çok yazardı saklıyorum onları şimdi arada yazıyor yine , Tabi oda evlilik sorumluluk yaşın vermiş olduğu yorgunluk vs. girdi araya özel günlerde atlamaz doğum günü evlilk yıldönümü kadınlar günü anneler günü hepsini kutlar elinden geldiğince gönlümü hoşnut etmeyi başarır ♥️Sevilmeyi sevmeyi çok hakediyorr Caneşimm😍🥰🥰