Balbebekim Benim ki gül alır evet ama öyle romantiklik bir şey görmedim doğum günümde de gülle masa süsletir cafede falan da o kadar ama sorsan romantiğim der 😂😂😂
Benisahtesevme2 Balbebekim Çiçek böcek işlerini sevmez solup gıdıyor diyor 😂 Ama ıkılı ılıskımızde romantıktır bır bakışı ile belli eder sevgısını ben anlarım o bana yeter 🥰
ikitosbikannesiiii Balbebekim çiçek de alır,güzel sözler de eder,yemeğe de çıkarır ama romantik değil
Makahma Balbebekim evet çok romantiktir et alır bak sen seviyorsun diye aldım der mısır alır pazarda mısır aradım sen seviyorsun diye der. Saçımı kendi kurutur ben kalkmadan kahvaltı falan hazırlar. Yani size göre romantiklik ne bilmiyorum ama bana göre gayet romantik😅😅😅🤣🤣🤣🤣
Emine_elis Benisahtesevme2 hıhı bu biz 🥰😂 çiçeğe vereceğim parayı sana verim o solup gideck fln diyr 😂🥰 doğum günümde de istediğimi alcğni söyledi fakat şehir dışına gitti unuttu galiba 🥰😂 yarn gelck bakalm
Balbebekim Makahma ay saçınızı kurutması zaten başlı başına çok iyi bir şey ☺️☺️ benimkine zorla taratıyorum bir kere de gel tarayayım demez bende bıktırana kadar taratırım çünkü saçımla oynanmasına bayılırım.
Merveeofs Kime ve neye göre romantik 🤔 Hiç fark etmez Benimki tüm romantik tanımlarının dışında kalan bir odun 😬😬🫡
durukusunannesi_ Balbebekim hiç değil hiç özel günlerde yemeğe fln çıkarız bol bol ama bunun neresi romantik 😂
silaa66 Balbebekim romantik hediyeyse hediye, düşünceyse düşünce ,güzel sözler de sevdiğim herşeyle mutlu eder sen seviyorsun diye aldım yaptım der bende romantik bir insanım 💜 gün içinde arar yazar çok özledim diye🤍🍀 şansım
AgentMom Deletedmom104 Türkiye de tek kızlık soy isminle sana plaka yaptırmamış canım. Böyle romantiklik mi olur
Sedabilen Balbebekim bencede cik güzel birşey insanın içinde olacak hamileliğim boyunca zar zor duş aldım bir iki defa ısrarımla tarada kuruttu saçımı çok zoruma gidiyordu gözü önünde eğilip kurulayamyordum kılını kimildatmazdi …
Mucize_prensesimmmm Balbebekim Romantikten çok ormantik bir 🪵 😂 Romantik kelimesi eşimin yanından bile geçmez 🫠
Gzm__ Bulbulyuvasi sayılmaz mı Hç . Ev işlerini bayanların işi olarak gören çok erkek var yada ailesinin ağzına bakıp yardım etmeyen çok vardır ama seninki yemek bile yapıyormuş ne güzel
Deletedmom104 Mucize_prensesimmmm her babayiğit yapamaz bunu aksmakska dağlarda oturup hanımının adını yazmak ksmaks
Deletedmom104 Bulbulyuvasi daha napim diye de iliştiriyor kakakaka 3 kilo mermi getir aslanım lazım olacak aksmajkas
Bulbulyuvasi Deletedmom104 bu saatte senin icin dağlarda geziyor adını yazıyor gene yaranamıyor be sana mermi istemis bir de havuza giremezsin bak yasakladım suan sana föwğdşawş