Ysdr 3 gün kuralının tek amacı alerji saptamak değil aynı zamanda gıdaların tadını safi almak o yüzden bu sürede tadım süreci deniyor. Tabi çok mu gerekli o kişiden kişiye değişir. Tadıma seçilen besinler bebeğin o aylarda yiyebileceği mevsim yiyecekleri üzerinden yapılıyor soğan zaten o aylarda yiyemeyecek o yüzden gerek yok tabi soğana ☺️ mesela benim oğlumun yumurta alerjisi var başka bir besine daha var mı diye ben o şekilde gitmeyi planlıyorum