4.5 aylık iken geçtim(hem meme hem mama olarak besleniyoruz)
3 gün kuralı ile .
Sırasıyla şu şekilde yaptım;
Yoğurt ilk gün 1 çay kaşığı
Yoğurt ikinci gün 1 tatlı kaşığı
Yoğurt üçüncü gün 1 yemek kaşığı
Sonra kabak denedim onda ayni yaptı.
Sonra havuç sonra patates en son elma denedim
Su an 5 ayligiz elmaya geçtik o da bu hafta bitince karıştırıp vericegim.
Ben bu şekilde yapıyorum herkesin süreci farklıdır ama.
Ha bir de su vermeyi ihmal etmiyorum.
Tadımları beslenmesine 1.5 saat kala yapıyorum genel de öğlen.