MissMisfit_ ben ilk hamileliğimde tedavi görerek hamile kaldım yumurtlama testleri ile yumurtlama günlerimi takip ediyordum.yumurtlama günümden 11 gün sonra normal hamilelik testinde çok silik bir çizgi olarak merhaba dedi kızım.ve belirtilerimde vardı mide bulantısı yanma falan.eğer belirtide olasılıkta varsa 1 hafta sonra bir test yap derim