Kbrbisi28 ayy aynı düşüncedeyim bende o yüzden istiyorum ikinci cocuğu çok yanlız kalıyor binadada hiç arkadaşlık edebileceği kimse yok en iyisi bir kardeşi olsun istedim 🥹 yaa ne güzel bende hep ikizim olsun isterdim 😍 kız seninde ikizin oluyormuş istermisiin 😊 bizde de aynı durumlar anlık bi kararla yaptık o da tam yumurtlama dönemime gelmiş cok sevindim 😅😅