bsrakn Tabiki de, 6. Ayına kadar her ay çocuk doktoruna götürülmesi gerek. Boy kilo baş çevresi takibi yapar, ek gıdaya geçiş dönemini güzelce anlatır, bebeğinizin fizik muayenesini yapar. Doğum yaptığınız da hiç sizi kontrole çağırmadılar mı ki, özel aşı isteğe göre yapılıyor fakat bunlar hakkında bilginiz yok mu?