Merhaba kızlar bu ara sürekli aynı şeyleri duyuyordum dışarıdan bebeğimin iriliği hakkında, 6. Ay aşısına gittik boyu 73cm baş çevresi 47, kilosu 10kg. Bi çocuk doktoruna gösterin dedi sadece anne sütü alıyor persentilde yüzde 97de. Benim boyum 180 eşim 183 ama bebekliklerimizde normal boy kilodaymışız ikimizde bilmiyorum bununda etkisi olur mu sizce çok mu fazla 1 yaşı yakalamışsınız dedi hemşire😔