Ecrinnnnnnnn Sevidmn rica ederim canım yavruna şifa olsun inşallah ama dediğim gibi 2 boyun gerdan kısmı yani böyle birbirine çarpıyor ya ondan ötürü böyle pişik yapma olasılığı çok yüksek benim kızımınki de öyleydi çok şükür ki geçti o
ssunacicek Sevidmn trosyd diye bi krem varr yegenim 3 4 aylıkken boynu pişmiş hatta yara olmustu kokusu bile vardı en son doktor bunj verdi gecti bende smdi pişik kremi olarak kullanıyorum çok etkili
Sevidmn ssunacicek evet bu kremi duymustum bebeklerde kullanıldığını bilmiyordum isi yararsa kullanirim hemen
Sevidmn Maman sormayin icim cok aciyor oyle olunca hametan kullandim fayda etmedi artik istanbula gidip iyi bir cildiye doktoru bulmam lazjm
Mhdbtl--- @“Sevidmn”#mama içerken ağzından dökülüyorsa ondan olabilir benim bebekte mama içerken boynuna ağız mendili koyuyorum hep kuru tutmaya çalışmak lazım