Sevidmn ayy bu boyun kısmından bizde çok çektik yavrum resmn acı içindeydi ilk boyleydi kıpkırmızı sanki kaynar suyla yakmışlar gibiydi sonra yıkayınca bi ara boyle cildi açıldı sulanmaya başladı ileri boyut oldu kullanmadığım krem yag kalmadı en son pudra döktüm daha da beter oldu sonra kayın pederimin el kremi vardi mantar egzama o tür seylere iyi geliyordu hep kulanirdi en son çare onu deneyeyim dedim onu kullandık ama tabi boyun kısmına sürünce bide pamuk koydum iki kısım birbirine temas etmesin ki acısı olmasin çok sukur sabahına azalmıştı yok denecek kadar azdi cok sukur suan hic birseyi yok geçti gitti ama yavrum baya acı çekmişti yaa