KenanAyaz :-) Eşim memnun gibi. büyük olsun isteği yoktu çok bir şey demiyor.ele gelme durumu olmuyor kas altı benimkiler normalden farkı yok. emziriyorum biraz büyüdü. normal göğüs yumuşaklığı yok 1.5 sene oldu. ilk zamanlar çok sertti. şu an daha iyiler.