MUGUL ben de 3.5 aylıkken başladım ve biberon almıyordu ilk günümde eşim ameliyat oldu ve annem baktı ama beni o kadar strese soktu ki anlatamam.paranız mı yok çalışma diye.istida edip çıkasım geldi.sonra kızım biberona alıştı sanki dünyalar benim oldu.inanın büyüdükçe daha çok özlüyo insan.ama mecburuz.herşey onlar için 😊