MUGUL inanırmısın ben işe başlamak için can atıyırum ,bebeğim henüz çok küçük,hiç üzme kendini alışır,biraz başta zor alışılmayacak biiey değil annesi,emin ol çalışmak ve anne olmak güzel şey,çalışan anne olmak zor tabi,ama nelerin üstesinden gelmiyoruz ki tatlım biz kadınlar ,herşey güzel olur gönlünü ferah tut🙏