birprensbirprensesanasi herkeste bir olmaz süt üretimi olduğunda sadece bir hormon var adını unuttum o fazla salgılandığı için yumurtlamayı azaltıyor bu sayede adet görülmüyor insanlarda bunu emziriyorum hamile kalmam yada adet olmam gibi algılıyor fakat herkes de o hormon yüksek salgılanmıyor çok arkadaşım var 40 bitince adet gören 3. Aydan sonra adet gören yani o değişir