Aysekorkuthome Kizlar 5 ay oldu dogum yapali adet gormuyorum yeniden hamile olma ihtimalim var. Iliski 16 gün oldu test yapsam erken gebelik testi cikar mi beklemeeliyim?
cka Aysekorkuthome iliskinin uzerinden 16 gun gectiyse cok buyuk bir ihtimalle evde yapacaginiz test dogru sonuc verecektir.
Aysekorkuthome Aysekorkuthome dogumdan sonra hic adet olmadim tedbirsizlik oldu biraz riskim var ondan sordum
Defnecik23 Aysekorkuthome emzirmekle adetin ne alakası var hey Allahım. 2 yaşına kadar emzirince 2 yıl adet olmayalım o zaman
birprensbirprensesanasi Defnecik23 olmuyorsun zaten sütten kesilince adet oluyorsun. Oğlumu 22 ay emzirdim ve sütten kesince adet oldum.
ZeynepOzcan Aysekorkuthome emzirmekle adet olup olmamanın alakası yok bunu bilmek için illa alim olmaya da gerek yok sadece 🤏🏻 mantık
Deletedmom104 Aysekorkuthome 16 gün geçmiş yap çıkabilir genelde ilişkiden 12 14 gün sonra çıkıyor testlerde
Aysekorkuthome birprensbirprensesanasi guzel bi dille ifade etseler ölürler olanda var sanirim olmayanda ondan dolayi boyle demis sanirim
MeltemAK27 birprensbirprensesanasi herkeste bir olmaz süt üretimi olduğunda sadece bir hormon var adını unuttum o fazla salgılandığı için yumurtlamayı azaltıyor bu sayede adet görülmüyor insanlarda bunu emziriyorum hamile kalmam yada adet olmam gibi algılıyor fakat herkes de o hormon yüksek salgılanmıyor çok arkadaşım var 40 bitince adet gören 3. Aydan sonra adet gören yani o değişir
birprensbirprensesanasi Aysekorkuthome Aysekorkuthome aynen canım. Sen yine de testini yap kan tahlili ver mutlaka. Bebişin küçükmüş daha Rabbim hayırlısını versin sizin için 🤲