marsus doğduğundan beri evden çalışıyorum, zor da kolay yanları da var ama ilk bir yıl biraz daha işlerime yetişiyordum şimdi 2,5 yaşına yakın öğlen uykusunda akşam yatınca işlerimi halledebilirsem o günüm rahat geçiyor eğer az uyuduysa bi de üstüne huysuzluk hiçbir şey yapılmıyor. Düzen oturtmak çok önemli mesela benim kafamdan haftalık yemek planım hazırdır. Ben ev alışverişini metro marketten aylık yapıyorum anlık bir şey lazım olursa da online marketten sipariş veriyorum. Pazar günü temizlik ütü işlerini hallediyorum. Diğer günler bi sil süpür yapıyorum işimi kolaylaştırıyor. Yemek hazırlayacaksam genelde ön hazırlık isteyen şeyleri vaktim olunca fazla yaparım. Nohutu hep fazla haşlarım dolapta vardır fasülye ya da sulu köftenin köftesini mercimeğini falan. Kıyma içi hazırlarım pideciye götürüyorum 40-50 tane pide yaptırıyorum karışık kaşarlı vs buzluğa atarım yemeğim olmadığında yanına salata ayran yaparım. Ek gıdanın başında her şeyi ayrı hazırlıyordum ama 1 yaşından sonra bizim yediklerimizden yemeye başladığı için bir tık daha kolay oldu. Bir de binamızda öğrenci bi ablası var çok yoğun zamanlarımda gelir oynarlar hem o harçlığını kazanıyor hem benim vaktim kalıyor bir şeyler yapmaya. Genelde uyurken evin işidir mutfağın işidir yapıyorum benimki hiç öyle uysal bir çocuk olmadı. Halen gece 80 kere kalkar oturduğum yerde oturmuşluğum zordur bi yere gidince falan durmaz. Kayınvalidem kayınpederim çalışıyorlar bazen onlara da yemek hazırlıyorum kısacası ben yapıyorsam çoğu kişi yapar. Düzen zamanla oturuyor.