marsus ben doğduğundan beri evden çalışıyorum, şu an 19 aylık oldu. Çalışma koşullarınız nasıl? Saatli mi çalışacaksınız? Benim belirli bir çalışma saatim yok, işi teslim etmem önemli, saatlerimi ben kendim ayarlıyorum. Ama o halde bile biri olmadan zorlanıyorum. Annemle yakın oturuyoruz, annem geliyor kahvaltı falan yapıyoruz sonra çocukla ilgileniyor, ben işimi yapıyorum. Emzirmeye, uyutmaya alıyorum. Eşim gelene kadar annem bakıyor, eşim gelince eşim alıyor, gelmediği zaman babam gelip babam devralıyor nöbeti :) Büyüdükçe oyalaması zor oluyor, benim evde olduğumu bildiği için sürekli kapıma dayanıyor 😁 meme dediğinde geldiğimi bildiği için meme diye geliyor sürekli. Ama büyüdükçe bazı yönlerden kolaylaştı, bazı yönlerden zorlaştı. Şimdi havalar ısınınca annem dışarı çıkarmaya başladı, kendi evine falan götürüyor, gezdiriyor biraz daha iyi oldu. O olduğu zaman bölünüyordum, o olmadığı zaman işlerimi daha hızlı halledebiliyorum. Hem annem de çocuğum da bunalmamış hava da almış oluyorlar. Son 1 aydır da hafta sonu ağırlıkla çalışmaya verdim hafta içine fazla yoğunluk bırakmamaya başladım. Uyku düzeni nasıl? Oğlumun uyku düzeni varken daha kolay halledebiliyordum, bozulunca zorlandım. Bazen sabahlıyorum. Dün mesela gece 4 e kadar çalıştım. Bi de nedense yarım saate bi uyandı daha erken bitirebilecekken daha geç bitirebildim. Annemin gelmediği, gelemediği zamanlarda oluyor o zaman çok zorlanıyorum. Yani ben bu şekilde düzen oturttum. Bir şekilde yapıyorsunuz ama işte işiniz nasıl, saatler nasıl, bebeğiniz zor bi bebek mi, anneniz daha fazla kalamayacak sanırım eşinizin çalışma saatleri nasıl bunlar önemli