Ebruceyda gozzzde_poyraz cok gecmis olsun. Doktor gozetiminden gectiyse hic bir seyden korkmayin metin olun. Benim oglum da dustu maalesef. Genelde herkes yasayabiliyor bu kotu deneyimi.
gozzzde_poyraz Ebruceyda evet düşe kalka büyüyorlar diyolar ama işte anne yüreği öyle demiyor ilerisini düşünüyor 😥
gozzzde_poyraz Nida00 bizimki de röntgene gerek yok dedi iki ayrı hastaneye gittik içimiz rahat etsin diye muayene normal tepkileri normal dedi ama işte anne yüreği ilerde kalıcı bişey olursa diye korkuyorum 😥
Nida00 gozzzde_poyraz Çok normal korkman canım anne yüreği çocuğumun çığlığı o düşüş sesi günlerce yankılandı beynimin içinde ama baktım bebeğim normal zamanla bende atlattım
gozzzde_poyraz hamide210609 evet herkes düşe kalka büyüyorlar diyo ama işte ilk defa karşılaşınca böyle bişeyle inanılmaz bi duygu yaşıyorum kalıcı bişeye sebebi olmasın tek isteğim o 😥
askmoglum gozzzde_poyraz valla ben delirdim onu öyle yerde görünce çok çok kötüydü o anları düşünmek bile istemiyorum 🥺
sessizlik12 gozzzde_poyraz sizi cok iyi anliyorm bnde 6aylikken besikten gozumun onunde kafasinin ustune dusmustu inanin ogun boyunca agladim hala cigerlerim yanar aklima gldikce ama Allahin izniyle bisey olmuyo gaytt akilli simdi cok sukur Allah evlatlarimizi korusun ama bundan sonra dikkt edin cunku hp dusuyolar yuksek biyere koymayin
gozzzde_poyraz sessizlik12 keşke böyle bişey yaşamadan bunu öğrenebilsek ama olmuyo işte 😥 Allah korusun çok korktum çok inşallah kalıcı bişey olmaz tek duam o 😥
Azra41 gozzzde_poyraz Sakın ol .. 2 kes istemeden düşürdüm sonuçta bilerek yapmadım yani 😔 birkes bebek arabası devrildi ama bağlı olduğu için bişey olmadı sukurler olsun 🤲 2. De bayram öncesi kaynanama gidiyordum merdivenlerden ayağım kaydı düştük kızım kanguruda bağlıydı bana tek olsam biyere tutunurdum gene ama o an kızımı düşündüm direk sarıp sarmaladim kafasıni çarpmadı ama benim ayak kırıldı 😔 film falan çekildi hiç bişey çıkmadı şükür 🤲 ama doktorumuz takip et dedi 4 saat uyutmayin dedi uyursa da bakın dedi uzun süre uyumasın bide çok yedirmeyin kusmasın dedi şükür hiç bişey olmadı ..
gozzzde_poyraz Azra41 tabi ki istemeden oluyo ne kadar dikkat etsek de ama işte insan vicdan azabını tam anlamıyla yaşıyor 😥
Azra41 gozzzde_poyraz Öyle tabiki de ama bezini alırken yanına goturun ya da yere koyun . Yatak çok tehlikeli hareketlendikleri andan itibaren ..
gozzzde_poyraz Azra41 ya hiç bi zaöam yalnız bırakmazdım zaten ama bu sefer ne oldu bilmiyorum nasıl düşünemedim hani bıraktım öyle 😢 Allah korusun bütün bebeklerimizi biz ne kadar dikkat etsek de oluyo galiba böyle 😥
Ftmby- gozzzde_poyraz Merhaba benimde bebeğim düştü pusetten bende çok vicdan azabı çektim doktora falan götürdüm. her hangi bir şey çıkmadı fakat özeldeki çocuk doktorumuza da anlattım bebekler sandığınız kadar kırılgan hassas değiller dedi. Kafa travmaları için kendi boyunun 2 katı kadar düşmesi gerek dedi. Yani inşallah bir şey olmaz vicdan azabı çekmeyin ders alın bu size daha faydalı olacaktır 😊
gozzzde_poyraz Ftmby- her an dikkat etmeye çalışsak da işte anlık bişey oldu 😥 Allah korusun yavrularımızı ne kadar dayanıklı deseler de doktorlar işte anne yüreği kaldırmıyor 😥
Sedaliz İki saat önce benimki de klotuktan düştü acile gittik geldik çok şükür şimdilik bir sıkıntı yok ama benim de içim daraldı ,iki sn bırakmıştım yanına engel de koymuştum , şimdi böyleyse yürümeye başlayınca nasıl koruyacak diye düşünüyorum kara kara
gozzzde_poyraz Sedaliz herkes düşe kalka büyüyecek diyo haklılar aslında yürümeye çatışırken vs kim bilir daha kaç kez düşecekler ama işte ne olursa olsun biz hep endişeleneceğiz sanırım 😥 bu ilk olduğu için atlatamadım bi 😥 bizim durumumuz iyi çok şükür bi sıkıntı yaşamadık da ilerde yaşarsak diye de korkuyorum ama elden bişey gelmiyo işte 😥 ne kadar dikkat etsek de olan oldu 😥 geçmiş olsun size de çok 😥
Emily37 gozzzde_poyraz ben oğlumu alıp nasıl hastahaneye gittiğimi bilmiyorum.eşimle arkadaşı iş yerinden geldiler.eşimin arkadaşı yenge sana bişiy oldu sandım seni görünce demişti o kadar kötüymüşüm.o vicdan azabı yiyip bitiriyor insanı bacım.bak kocaman delikanlı oldu oğlum hala o günü hatırlarım ve ufacık bişiyde o günkü gibi telaşlanırım🤦🏻♀️Şimdi birde 8 aylık bi kızım var gözümün önünden ayıramıyorum hiç düşücek edicek diye