Alt değiştirme sırasında bezin kalmadığını farkettim hemen akıp geleyim diye onu öylece bırakıp gittim hiç yapmayacağım şeyi yaptım 😥 birden tak diye bi ses ve sonrasında ağlama sesi 😰 o an ölmek istedim inanın ki 😥 asla gözümün önünden gitmiyor 😰 hemen doktora gittik 2 hastaneye gittik muayene sonucunda hiç bişey yok dediler röntgen vs bişeye gerek yok her şey normal görünüyo ama siz takip edin dediler. Çok korkuyorum ya bişey olursa ilerde zekasıyla ilgili veya başka bir problem yaratırsa diye 😥 bunu yaşayan var mı? Bişey olur mu yavruma 😥😰