dmllg maşallah 🧿 bizde 2 ay 11 günlük bizim kilo da 4250 kızım kilo almamış pek doğum kilosu 2900 . Doktorumuz mamayı arttır dedi bana . Meme ve mama şeklinde gidiyoruz. Hipp combiotic kullanıyoruz .ben kilo almıyo diye yakınıyorum siz kilo var diye Allah yardımcımız olsun. Siz kaç defa mama ile besliyorsunuz bebeğinizi? Kaç biberon yani