dmllg canım benimde öyle 2 ay 8 günlüğüz. 4250 doğdu, hastaneden taburcu olduğumuzda 3900 dü. 2 ay kontrolüne götürdüğümde 5850 olduğunu öğrendim. Meme artı mama olarak ilerliyoruz. Bizim doktorumuz fazla olduğunu söylemedi normal dediler doğum kilosuna göre aylık 750-1000 kg alması gerekiyormuş bizde sorun yok çok şükür sende kafana takma yani diyet yaptıracak halimiz yok bende doktora sordum ek gıda ve diş sürecinde zayıflar dedi çokta yapabilecek bişeyimiz yok yani😬