ebruli_pyz bence vicdan yapılmasına gerek yok instagramdan takip ettiğim bir kadın var kızı 3-3.5 yaşlarında artık evde benimle her şeyde kavga ediyor tarzında anlattı çok bunalıyor ne yapacağımı bilmiyorum demişti herkes yazmış kreş vs şu an 1 aydır gidiyor ve diyor ki bu kısacık sürede anladım ki benim de kızımında buna ihtiyacı varmış huyu suyu düzeldi. Çünkü o yaş grupları artık anneden bağımsızlaşmaya başladığı için kendi yaşıtlarıyla vakit geçirmek istiyormuş