Kızım 10 aylık ve hamileyim, çalışmıyorum bende ilerde göndermeyi düşünüyorum. Ama 4 yayında düşünüyorum acıkcası bu yaşlarda biraz daha anneyle olmalı diye düşünüyorum. Ama ikizleriniz zorluyor olabilir 3 yaşı bekleyin veya yarım gün gönderin tam gün 2.5 yaş İÇİN bana biraz fazla geldi. Orada eğlendikleri gibi biz evde bakamıyoruz haliyle sadece işimiz çocuk bakmak olmadığı İÇİN. Bence güzel düşünmüşsünüz