Hilal9 Kesinlikle sab simplex gazdan ilk çocugumu öldü zannettik hastaneye kaldırmıştık düşün yani ne durumdaydı herkese tavsiye ediyorum şimdi kızımada onu alıcam pahalıysa pahalı yemez içmez alırız napim
Cerence jelybon kullanmaya başlayınca hemen etki etmiş miydi acaba? Benim bebeğim 3 4 kere günde kaka yapıyordu ama gaz sancısı çok çekiyordu ben de nurse harveyse başladım şimdi Bi kere kaka yaptı gaz da yapmıyor ve sıkışıyor. Faydasını hemen göstermesi gerekmez mi yoksa Bi kaç gün sonra mı başlar etkisi? evva17_ 1pekmom_ Aybarsmom_ Mine16 amines Didos_Ayla Beyazannee Anne0312 Nazo273
Bedis- motherisbackk İkisini beraber kullanımda bi zararı yok mu acaba bende de var ama ben sadece bioga yı kullanıyorum ama evde de simplex var ikisini nasıl kullanıyorsunuz
motherisbackk Bedis- biogaia gaz damlası değil probiyotik ki. Ben sabah akşam 15 damla sab simplex akşam bi kere 5 damla biogaia kullanıyorumm
Cpera Busrkrkc zinco damlayi nasıl kullanıyorsunuz bende bir haftadir kullanıyorum ama.fayda göremiyorum nasıl kaç damla veriyorsunuz bnm kızım vok gazlı sürekli ıkınıyor sürekli kaka yapsa bile.ikinmaya devam
Durudenizim Cpera kızınız kaç aylık benimki de kaka yapsa da sürekli ıkınıyor hiç nit gaz damlası işe yaramadı piyasadaki bütün damlalar faydasız kaldı alerji testine götüreceğim bir de
Cpera 23Erkncikus zinco damlayi nasıl kullanıyorsunuz bende bir haftadir kullanıyorum ama.fayda göremiyorum nasıl kaç damla veriyorsunuz bnm kızım vok gazlı sürekli ıkınıyor sürekli kaka yapsa bile.ikinmaya devam
Tpr5552- Cpera benim de aynı durum sürekli ıkıniyor ağlıyor helede sabahları çok oluyor kaka yapıyor ama çok kınıyor alt gaz çok sıkıntılı
Asel_suna Alparslan98 ben biogia ve metsili birlikte kullanınca fayda görmüştüm bir de ayağını sıcak tutunca rahat uyuyordu yoksa ne gecemiz ne gündüzüm wardı
Baharat5561 Alparslan98 evet biogaio da öyle fakat gaz damlası olarak öneriyor doktorlar o yuzden uzun kullanımdan sonra etki gösteriyorlar
Baharat5561 Alparslan98 ben bir ara kimyonlu su yapıp veriyordum azıcık şeker koyuyordum cok rahat gaz cıkarıyordu ibrahim saraçoğlu tarifidir youtubedan bakabilirsiniz
Alparslan98 Baharat5561 kimyonlu suyu kendim içiyorum bebeğime veremem doktorum bişey demeden daha 2 aylık
Minikkualam Alparslan98 Metsil bizde de hiç işe yaramadı nurseharveys kullandık iyi geldi sonra sab simplex e geçtik eczacının tavsiyesiyle bu daha iyi geldi ama tam anlamıyla geçmedi sonra biogaye mi neydi onu deneyin dedi dr ona geçmeden gaz sorunumuz bitti şimdi arada bi yaşıyoruz gaz sorunu anlık yada günlük oluyor bu arada nurse ve sab arasında 20 30 TL fark var 🙄
Didos_Ayla Alparslan98 benim doktorum nurse Harveys önerdi. Birde biogaia ikisinden birini alıp kullanabilirsin demişti
Elifkvk2303 Alparslan98 biogaia bağırsak düzenleyici her gün aynı saat işe yarıyr ben gece yatmadan veriyordum bende rahat uyuyordum hem bi kaç hafta sonra nurse havey başladım daha etkili oldu
TugceYildiz1 1pekmom_ tam olarak nasıl kullandınız acaba günde kaç kez kaçar damla bende dün biogaia aldım ama gece 1 kez 5 damla verdim eczacı da söylememiş eşime 🥲
tugcetin26 TugceYildiz1 biogaiayı ben almıştım ama daha sonra kızım daha kötü olmaya başladı ıkınması arttı kıpkırmızı oluyordu ıkınınca. Daha sonra doktorumu değiştirdim Biogaiayı söylemeden daha biogaiamı kullanıyorsun o çok gaz yapar dedi bana tabi her bebek farklı inşallah size yarar 🙏🏻🤍
1pekmom_ TugceYildiz1 evet biogaia günde beş damla diğer damla ise 8 saatte bir sekiz damla ama saatli kullanmak çok önemli o şekilde fayda gördüm ben