metemoms0 benim kayınvalidemler demişti bu bebek aç die doymuyor die ilk çocuğum olduğu için tecrübesizdim mama vermeye başlamıştım günde iki defa veriyordum bebeğim memeyi bıraktı sapıp sağıp vermek zorunda kaldım meğersem sütüm çok fazlaymış mama vermeme gerek yokmuş mememi sıktığımda fışkırıyordu ayda 1 kilo 400 gram alıyordu ama işte yok doyan çocuk uyur yok doyan çocuk böyle ağlamaz die die boşuna memeden kesildi tazyikli geldiği için baş edemedi kızım çok zoruma gitmişti sütüm olmasına rağmen emzirememem şimdi kimseyi hiçbir konuda dinlemiyorum valla biberonlada besleniyorum oysaki kaşıkla veriyordum oyüzden sorun neyden önce onu bulman lazım ya da bu beslenme hortumları var Bi ucu manalı biberona bir ucu memeye yapıştırılır öyle emzir hem sütün de çoğalır memeden kesilmez hemde için rahat olur