Kızlar 4 buçuk aylık bebeğim var. 1 aylıktan beri gece uykusunuz deliksiz uyurdu gece uykusu çok güzeldi ben bu yüzden yipranmadim zorlanmadım ama bir haftadır gece sürekli uyanıyor.ama uyanıp uyanık durmak istemiyor uyumaya devam etmek istiyor. Annemdeydim bu gece aç dedi en azından gece mama ver diyor napmaliyim sizce doğru mu ki annemin söylediği sütüm yetmiyor mu acaba mama vermeli miyim sadece gece uykusuna yatiracagimda uzun oldu biraz kusura bakmayın fikirleriniz çok önemli şimdiden teşekkürler