Deniz06 15/20 gün öncesine kadar aynı sizin gibi isyan ediyordum bıkmıstım artık. Emiyorsa tek çareniz gece beslenmesini kesmek. 3/7 gün arası sıkıntı yaşarsınız. Hele ilk 2 gece bizim için çok zordur evde resmen kıyamet koptu ama vermedim tak etmisti artık hatta tamamen memeden kestim aynı dönemde azaltarak gerçekten zor oldu ama baya rahatladım. Ben 1.5 yaşına kadar erteledim gözüm korktuğu için, çok yanlış yapmısım büyüdükçe dahada zorlaşıyor. İmkanınız varsa gece beslenmesini hemen kesmeye başlayın