1 yaş 17 günlük oldu. Ben ne zaman kesintisiz uyuyabileceğim çok merak ediyorum. Demekki yanlış giden bişeyler var. Neyi yanlış yapıyorum anlamıyorum. Ne zaman akşam gözümü kapatıp sabah açacağım? Ne yapmalıyım Allah aşkına. Beneği kesintisiz uyuyanlar nolur yazsın püf noktası ne bunun. Belki uyuyamayan anneler olarak yanlış yaptığımız bişeyin farkına varırız ya