Oglusum5357 şöyle prematüre olduğu için taburcu olurken rop , kardiyoloji, Hematoloji , çocuk gelişim uzmanı , prematüre aşı takvimi, beyin cerrehi alanı için bize hepsinden kontrole gitmemiz gerektiği söyledi . Hatta doktor bunları ne zaman göstermemiz gerektiğine dair tarih tarih liste verildi . Rop muayenesi normal zamanında doğmuş bebeklerde hastaneden çıktıktan sonra ilk muayene 1 hafta sonra filan yapılıyor aynı şey prematüreler içimde geçerli zaten siz bir kere gittiğinizde doktor 10 gün sonra gel 1 ay sonra gel filan diyor 2 si küvezde bakıldı , 3 kere biz götürdük ve 9 aylıkken son kontrolü olacak herhangi bir sorun görülmedi . İsterseniz tüm doktorlara kendiniz randevu alıp gösterin yada taburcu olduğunuzda size zaten gerekli bilgileri vereceklerdir.vermezlerse de bunlar harici herhangi bir alana gitmedik . Şuan devam eden sadede Hematoloji var ona da ayda bir gidiyoruz oda b12 eksikliği demir eksikliği filan . Kan değerlerine bakılıyor . 2 yaşına kadar sürekli kontrol olacak denildi . Aksatmadan 3 ayda bir diyoruz diğerlerine de