Adenveannesi bilgilendirici bir fikir istemiştim yorumunuz dışında ve gayet açık anlattığımı düşünüyorum doktor sadece sarılık takibi için iki günde bir çağırıyordu ve bu kadar sıklıkla kan aldırmayan doktorlar olduğunu da burda yorumlarda hanımlardan öğrenmiş oldum. kendi doktorumuzun gelmesini bekleyip bugün gittik ve kan almaya gerek kalmadan gerekli kontrolleri yaptı demek ki böyle de oluyormuş! ve içimiz rahat ayrıldık hastaneden bi sorun olmadığına emin olarak, üslubunuz hoşuma gitmedi kaldı ki zaten kafamı kurcalayan bilmediğim bir konuda araştırma yaparak bir de buradan danışmak istedim sorumsuz davrandığımı düşünemezsiniz sonuçta bu çocuk benim canımdan:) ben çok önemsemem ama yeni anne olan insanlara da bu tavırla yaklaşmayın derim