Kızlar merhaba. Özelde doğum yaptım ilk bir ay kontroller ücretsizmiş ve bayramda doktor kontrolüne gitmiştik kilosuna bakıldı 300 gr eksikti ve 11 değerinde sarılık görüldü. Doktor gerekli bilgileri vererek emzir vs dedi 2 gün sonra tekrar çağırdı. Gittiğimizde kilosu aynıydı ama değer 11den 14e çıkmıştı. 2 gün sonra tekrar gelin dedi ek olarak sütüm yeterli gelmeyebiliyordur diye mamaya başlayabilirsin dedi değer artmış olursa yatırıcaz falan dedi. Ama bebeğim yeterince çiş ve kaka yapıyor sütümün de yeterli geldiğini düşünüyorum sağma da yapıyorum gece gündüz emzirdim korkumdan ve hastaneye yatırmada değer 20-30larda olunca oluyormuş. Mamaya da başlamadım
Bu arada hasateneye ikinci kez gidişimizde bebeğimden kan alınırken elindeki damardan elimizle sağarak zorla akıttık işkence gibiydi resmen içim gitti hemşireye ben yardım ettim birde. Çevremdeki herkes bol bol emzir emzirmekle geçer bir daha gitme bebeğe yazık iki günde bir kan mı alınır dedi ve elindeki damarlardan alındığı için sıra ayağına gelecekti. Ben de inat ettim atıcaz bunu diye hala gece gündüz emiyoruz iştah da var maşallah.
Sizce bir daha gitmemekle hata mı ettim eşimle hala düşünüyoruz acaba atlatmış mıyızdır kontrole gitsek mi tekrar diye yüzündeki hafif sarılıklar vardı onlar gitti, günde en az 10 defa bez değişiyoruz ve kilomuz da doğumdaki kilodan da arttı ebe haftalık kilosunu almış demişti
Doktordan memnun kalmamıştık zaten doğumda ilgilenen doktor yoktu izindeydi mecburiyetten bu doktora gittik farklı doktora da gidebilirim
Yenidoğan kontrolleri ne zaman ne kadar sıklıkla ne kontrolleri oluyor fikirlerinizi paylaşır mısınız ona göre doktor değişirim en azından ve neye gideceğimi bileyim