hatice__k doğduğu günden beri veriyorum. Meme+mama ilerliyoruz, su hiç bir şekilde tokluk hissi vermiyor iştahı yerinde. Sıcakta çocuğun dudakları büzüşüyor kuruyor çay kaşığı ile sabah akşam 3-5 kaşık veriyorum. Kabız ve ishal durumu olmasın diye de önlem olmuş oluyor. Tabi bunu yapıp yapmamak sizin kararınız.