Dolores hatice__k verilmez diyor doktorlar bas bas ama ben 3 aylıktan itibaren günde 1-2 çay kaşığı veriyordum 😅
Whatdeding hatice__k mideleri çok küçük olduğu için su içen bebek emmeyebilir ya da mama almayabilir diye vermeyin diyorlar. Çünkü bebek sadece acıktığında değil aynı zamanda susadığında emmek istiyor. Memeden önce su geliyor ya.Yoksa bir sakıncası yok. Emiyorsa veya formül mama veriyorsanız gerek yok. İsterseniz bi iki tadımlık verin tabi.
Beste56 hatice__k çocukta sıvı kaybı varsa tabiki verilmeli yoksa çok ihtiyaç yok kızımda sıvı kaybı vardı doktor emzirdiktwn sonra ver dedi zaten fazlasını almıyor içeceği kadar içiyor içmwywcekse geri çıkartıyor
metemoms0 Dolores hahaa aradığım yorum birde her verisimde doktorlar verdirmiyor 6 aya kadar diyerek iciroyorum. Dogdugundan Beri iki üç çay kaşığı veriyordum ilk başta tiksiniyordu şu an 5 aylık olmak üzere çocuk biberonu kaldırıp kendi içiyor
Eliaemir Anne sütü alıyorsa gerek yok %75 su zaten aman mama alınca da etek yok çünkü mamalar da su ile hatırlandığı için su gereksinimini karşılıyorlar bence 🤷🏻♀️eğer fazla su alımı olup bunu atamazsa böbreklerde rahatsızlanma olabilirmiş
Nunikk2016 Oğlum 5.5 aylık bir doktor verme dedi diğeri 2 3 saate bir 30 cc içebilir dedi sıcaklardan dolayı bende arayı buldum 5 max 10 cc geçmiyor 2 3 günde bir veriyorum 😅
ozi086 Daha dün çocuk doktoru bizzat söyledi sıcak bir şehirde yaşıyoruz anne sütü yeterli olsun olmasın mutlaka su verin bu sıcaklarda çocuklar susuz kalıyor dedi. Eskiden de annem bizlere hep vermiş ben veriyorum zaten anne sütü almıyor mama içiyor
Canan-07 hatice__k 4.5 aylık. Vermeye başladım çünkü Antalya da yaşıyoruz ve yanıyoruz. Ama yaz bebeği olmasa vermezdim
cansuturgut hatice__k ben hiç vermedim sadece görümcem ve kayınvalidem sarılığı var diye bir kere zorla şekerli su verdiler onun haricinde hiç vermedim mama suyla hazırlandığı için su ihtiyacını karşılıyor anne sütünün de çoğu su zaten doktorlar da önermiyorlar
ElifBuyukk hatice__k ben veriyorum açıkçası havalar zaten sıcak bardak dolusuda vermiyorum yani 2 aylık bebeğim günde iki üç defa çay kaşığıyla veriyorum
gecekusu_- hatice__k 4.5 aya kadar vermedim geçen gün 1 çay kaşığı verdim o da bulunduğum bölge aşırı sıcak o yüzden