Beybisibeybisi jel tırnak görünümlü ojeleri çok seviyorum, bir sürü rengim var ama elim hep onlara gidiyor. Tırnakları çok bakımlı, temiz gösteriyor.
Pastelin sedefli mi incili mi desem beyaz bir rengi var o kadar çok kullanmışım ki şişenin üzerindeki etikette numarası okunmaz hale gelmiş🥹
Flormar jl27
Flormar light pink
Pastel 54
Flormar pl118
En sık kullandıklarım bunlar.
Beyaz ten ve ince uzun parmaklara daha çok yakıştırıyorum ojeyi benimkiler öyle olsa daha iddialı renkleri de sık kullanırdım heralde 🥲
Nailartslara da bayılıyorum, farklı renkleri kombinliyorlar o da çok hoşuma gidiyor.