bademli_puding Buket57 geçenlerde bi postta baby turcodan yeşil kurt çıkmıştı yanlış hatırlamıyosam ama ben sleepy kullanıyorum çok memnunum hemde primaya göre daha uygun
Ysmn-12 Bim bezi kullanıyorum ben doğdu doğalı oğlum memnun kaldım şuana kadar bir sıkıntı yaşamadım 🌸
Kumsalinda Buket57 Bebeğim ilk doğduğunda kullanıyordum ben BİM’in bezini ama memnun kalmadım çok sızdırma yaşadık A101 bezini kullanıyorum 4 aydır çok memnunum
witcher Buket57 Baby turco sakın alma kalıpları küçük ve hiç kalşteli değil sızdırıyor hrmrn şişiyor bez molfix kullanıyorum memnunum kalıbı da geniş hiç sızdırma da yapmadı bim bezini bilemicem alıp denemek lazım