Kızlar prima kullanıyorum normalde doğduğundan beri ama fiyatlar aşırı pahalandı ve kaka yapmadığı halde ağır bir koku geliyor anlamadım gitti zaten çok uzun saatler bezi tutmuyorum kızımda sık sık değiştiriyorum,bim bezi iyi diyorlar var mı kullanan? Baby turco iyi diyen var çok kararsızım 🥴