Mysmrtfrt teşekkür ederim 🤗 2 sene önce alacaktım o zamanlar yanlış hatırlamıyorsam 2 buçuk 3 arası fiyatlar vardı şuan 7 bin e kayıt oldum o da en düşüğü harcı ıvırı zıvırı derken 10 bini bulucak tabi ikinci sınavada kalmak istemiyorum o yüzden sürekli çalışıyorum ekimde sınava gireceğim ben şimdiden başladım eşim çok acele ediyorsun sınav kolay daha çok zamanın var eylülde başlarsın diyor ama ben kendime güvenerek girmek istiyorum sınava uygulama indirdim 2 tane her ikisinin anlatımı farklı ordanda notlara bakıp soru çözüyorum googledan da bakıp çözüyorum şuana kadar çözdüklerimde geçtim inşallah gerçeğinde de geçerim 😁😁