Bir hevesle ehliyete yazıldım şuan sınavına felan çalışıyorum ders notlarına bakıyorum konulara tek tek bakıyorum ama araç tekniğine geldiğimde motor,piston,şanzuman bilmem ne aşırı sıkıcı geliyor ya keşke yazılmasaydım diyorum benim gibi ilk başlarda sıkılan varmı naptınız nasıl geçtiniz